grey's anatomy och puckon från sverige

Har nyss kollat klart grey's anatomy och kungarna av tylösand, håller på å måla naglarna och ska förövrigt sova!
Men jag hatar att vara fast för ett tv-program, värst av allt är ju en serie som håller på i hundra år fram över. Man lix släpper ALLT man håller på med å tänker ah men jag hinner, men så göra man det inte!
är totalt helt såld på desperate housewives som går på tisdagar och Grey's anatomy som går på onsdagar..
kungarna av tylösand retar jag mig bara på , ska nog aldrig kolla på det igen haha fan den där typ indien? .. DUM I HÖVVE!!!!!

Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

ha en fin kväll!

2010-10-20 @ 23:36:37
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: isabell

fin blogg! :D

2010-10-21 @ 21:12:57
Postat av: Roffe

Tanka istället då? =)

2010-10-22 @ 13:07:16

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0