naaaket

Hade inge nagellack på mig i skolan idag, USCH säger jag bara! Känner mig seriöst riktigt NAKEN utan lack på mig :OHar ett seriöst beroende för det!!spelar ingen roll vilken färg jag måste ha på mig ett! Har inte gått utan sen i  mitten på sommaren, målade till och med naglarna när vi va ute i skogen! Och när vi va ute med båten! jag menar varför ha på sig då ens? Det är ett beroende som dock inte är farligt för MIG och då ser jag ingen anledning till att inte fortsätta  :)
Men hur som haver funderar jag på antingen leopard lack i morron eller kanske zebra mönstrat? :)
vi får se ;) vad tycker du om mönstrat nagellack?
(ni kan ju låssas att det är ofixade naglar! haha )

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0