pirrimagen

Nu är det typ två tre timmar kvar tills vi ska redovisa vår ~CCC~arbete. Jag är absolut inte blyg och kan verkligen säga mitt i en stor grupp, men när jag själv ska stå och REDOVISA framför en ''juriouyeeeeeh'' då går det inte! orden fastnar, jag stammar, blir röd i ansiktet, gör förstör den röda tråden! det går inte hela jag går i konkurs! allt stängs av! fitt*
skolan har inte exakt nå lätta uppgifter om jag säger så. Och allt är typ på riktigt! visst det är väldigt spännande, men de sätter stora krav och ibland kan jag faktiskt inte uppfylla det..
hehe jag sa ju att jag inte va förtjänt av Mvg't i svenskan när jag slutade nian..... men å andra sidan va fan är en essä egentligen...

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0