Viktor ❤

Jag måste bara säga, han är den finaste, bästa och underbaraste pojkvännen man kan ha!
Han är fan helt outstanding!
jag vet inte vad jag ska skriva, för det finns inga ord att beskriva vad jag känner för dej!
jag älskar dej, det vet du!
ps. på torsdag kväll när vi skulle gå å lägga oss vad händer då? jo jag lägger mig och typ halvsomnar dirr, han väcker mig lite lätt och säger att han har en överraskning. jag vänder mej och kollar på honom där han står på golvet. Men han har något i händerna.. En tavla som är stor som in i norden.. kollar lite mer och ser att det är en tavla på MIG! Seriöst jag känner iiingen annan som har gjort så mot någon förut! perfekta pojkvännen!kommer lix ''hänga'' i hans rum hela tiden nu. sweeet mamá! AS GULLIT!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktor Streipel

Du e de bästa o finaste som finns! Älskar så fruktansvärt mycke min Amanda! saknar dig redan! Love you!!! <3

2010-10-04 @ 01:54:37

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0