workout

idrott sista lektionen, tyckte inte den gav så mkt så när jag kom hem va det bara att ösa på med HÖG musik och en spegel, hahaha! yey (Y) arobix pass number one, och inte nog med det ville farfar att jag skulle följa med och handla, haha vi sprang runt som två halshuggna höns, ingen visste vart något fanns haha! efter affärs passet vart det en riiiktigt god middag! mums, kött kryta (Y)
nu är jag fett pepp, kanske ut och springa?!?! eller är det för kallt kanske? eller för mörkt? vi får se vad som händer och fötter.
aaaah musiken bara rycker i kroppen så måste kila! ni får ha det bäst! :D lova mig det(Y)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0