Dags att bada?

Överdel 149 .-/st, Underdel 99.-/ st.  Bikinin är från Cubus
Jag fick en inte så vacker bränna av min andra bikini. Så jag åkte in till Valbo i samband med att jag skulle in till bikbok en sanbbis. De vart det att jag stannade å hjälpte till lite oxå. snäll som man är ;)
Till mitt försvar är det faktikst lite Viktors fel att jag köpte båda.. Först sa han den vita sen den rosa och sen vart jag väääldigt osäker. haha. Funderar på att lämna tillbaka ett par men vilka?
De rosa är verkligen SKRIK rosa så man syns ju verkligen. kanske inte de man vill göra på stranden efter en FET vinter. hähä



Kommentarer
Postat av: Naomi Jensen

Men vaa ofta, men dom är ju grymt snygga verkligen så varför inte liksom. Jaa och den rosa tänkte köpa den först men fanns inga underdelar kvar någonstans i min storlek så.. Men tror du gjorde helt rätt i att byta den vita, tror jag ska göra det i dag faktiskt. Svårt att hitta någon bikini som ingen annan har längre :P Alla tycker ju typ om samma saker nu förtiden liksom :)

Men fick du byta in din underdel fast den inte var plomberad? :O Det får inte jag?!

2011-05-02 @ 13:10:44
URL: http://naomijensen.blogg.se/
Postat av: timoy

F kupa?

2011-05-22 @ 01:16:36
Postat av: amanda af berglund

jaa timoty, faktiskt

2011-05-22 @ 01:31:15
URL: http://afberglund.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0