There's three ways to do things, The wrong way, The right way, And the the wat that i do it.

Måste plugga, har prov i morron. Så ja dagen kommer ängnas till skolan.
Dagen har varit skön, riktigt skön faktikst. Matten gick as bra. *LER*
Längtar till helgen! Linda frågade om jag och Bea ville följa med å käka på brända bocken på fredag, hur mysigt som helt, med alla bik bok tjejer från Valbo och Gävle. Men jag tror inte de passar så bra på fredagen så det blir nog inget för min del. Men på lördag då jävlar. Påskmiddag hos min handledare ;) De äre inte många som får hänga med på va ;)
Tänkte bara berätta att jag vill ha sommar å jag vill vara brun, jag vill ut på havet och jag vill till USA. Nu!

Kommentarer
Postat av: Naomi black Jensen

Tack så mycket mandi! :)

Och kom igen nu kämpa nu med skolan, du är skiiit duktig och snart är det sommarlov så det blir livet vila iaf! :)

2011-04-13 @ 20:33:48
URL: http://naomijensen.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0