Tooookigt


Hahahhaha, söööt!
Vakandxe av ett irriterande samtal i dag.. Puh, ringde å väckte mig i min skönhetssömn lix, hur kunde dom??
Hur som haver kanske de va bra. Gick upp satte mig å åt i solen, Sen vart de massa moln å jag gick in.
Men jag fick nå tvångstankar, jag måste göra något skiiit knasigt i dag. haha (störd i hövve) Men är det någon som vill hänga på äre bara å höra av sig! Åker gärna ner till sthlm bara för att hahahha. Kanske ska göra det?!
haha jag vet inte, skulle vara kul. Baw chicka waowaow! Händer de något i sandviken, Gävle valbo vad so jag är öppen för förslag!
Nu ska jag våga håret, tjenixen! glöm inte hör av eeeer!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0