There are millions of things that you want, but only one thing you really need

Nu har jag varit så där duktig igen! bokat tid för M och A så dom kan övningsköra med mig! :D nu jag jag ju bara det med pappa :(
Sen har jag varit på polisen och blitt 400 kronor fattigare, och tagit ett FETT fult kort, haha jag ser ut  som en tolvåring, haha och vääärldens största potatis näsa. Men men kaske visar sen ?eller ;)
som ni kanske redan har fattat gjorde jag ett pass.
För jag och älsklingen ska kanske nämligen faktikst åka utomlands kanske:D
SÅÅÅÅÅ taggad! snälla, en vecka med världens underbaraste, det är ju på gränsen till die for!!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0