Back on track!

Kom hem för tre timmar sedan, tråkigt nog...
Ville inte åka där ifrån, Kändes tungt. Det är ju typ nästan exakt 26 dagar tills jag kommer komma ner igen :(
Men då fan, då är det ös! Det ska kanske till och med följa mä Lite sandviken och Gävle tjejer då, hur mysigt som helst.
I Lördags var vi på Mc-mässan, (Eller två hjuls mässan hette den väl?) och jag skojar inte. jag SKA HA ett mc-kort, annars tar jag livet av mig !!
OOOOOOORGASM! seriöst jag vill ha den NU!Visst kan de va gott med lite nyttigt vatten som smakar ÖL ? ;)
Efter mässan gjorde jag och Viktor lite romantic business,  vi drog och käkade och kollade på bio, MYS! Sen vart det mer ös hemma än vad vi ville men aaa.. :P
Idag har jag bara gjort ingenting, började baka bullar men sen va vi tvungna att sticka så jag inte skulle missa mitt tåg mot Gävle. så Viktor ficka baka klart dem när han kom hem :)
Just nu sitter jag å får ondare och ondare i magen, Proppar nämligen i mig en heeeeel påse tyrkisk peber.. ajajaj :(

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0