breakfast and a cab

Sitter just nu och äter min vardagliga frukost, fast iof så kanske den inte är så vardaglig.. äter den mest på helgerna (A)haha, youghurt och barn flingor, kan det bli godare?! ja..havregryns gröt, men det är vi tyst om.
Om en kvart kommer Taxin, känns lite udda att åka taxi till skolan, men om man har chansen varför inte göra det? ;) hihi
Har vaknat tusen gånger inatt, och alltid haft Viktor i tankarna. Kommer dock inte ihåg varför eller vad jag drömde.. Men gasch nu saknar jag honom ännu mer!

Kommentarer
Postat av: viktor

saknar dig me amanda! <3

2011-01-11 @ 15:01:13
Postat av: Brysselkakan

Kan du maila mig den bilden? På min söte son!

2011-01-11 @ 16:32:37
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0