Dagens Citat: jävlar vilken stor kvinna

Slutade tidigt idag skönt! så jag och Natalie drog ner på stan, jag lovar vi ägnade timmar där!
Det var inte riktigt meningen att köpa någonting förutom skor, men så klart hittade jag allt annat förutom det, hähä (A)
twilfit, h&m, bik bok, Gina tricot, accent och cubus =  to days LOVE haha (Y) visar senare när jag tagit kort på allt :)
fint Amanda du är så himla snygg!............
Vi letar nya dator väskor! eller där väskor den går ner i iaf ;) Men hittade dock inga, eller jo en på Gina men den va lite mer än halv bra bara..
Fin tumme ;D Efter en stunds sittandes på en bänk bestämde vi oss för att dra till donken, HAHA och där fick jag ett par kort på en RIKTIGT FIN tjej! mmmh ! kolla bara↓
Sen mötte vi Filip och Felix och drog å fikade, riktigt mysigt! :) Sen kom det någon jonas eller johan hehe kommer inte ihåg vad han heter, men det va han som la dagens citat iaf.. Om MIG!! tack så mkt :(
Efter det drog vi iväg Till resia, och så beställde dom en utlands resa till Alanya (Y) jag vill oxå åka utomlands :( Mamma, en födelsedagspresent kanske? :D

Sen när vårt Kära Gävle började se ut så här bestämde vi oss för att åka hemåt.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0