från bar backe till 30 cm snötäckt...

Skulle göra vad som helst för att få bort snön nu..jag vill ha vår!
Från att ha varit i Bryssel med bara backar till att komma hem hit, till kalla Sthlm och kalla Sverige.. jag kan ju säga att jag vart riktigt nedstämd.
Har haft en otroligt bra vecka där nere! men skulle iof kunna skippa 'matförgiftningen'? eller vad det nu va:/
Men att spendera veckan med Viktor och hanns familj, det va underbart. Jag hade riktigt kul :D
Just nu sitter jag i pojkvännens gigantiska data stol (fetisch skön btw haha) och skriver ett inlägg som jag igentligen borde gjort varje dag, förlåt mig  hihi(A)
Det är fullt liv i rummet bredvid, och utomhus för den delen oxå, Det är typ snö storm! buuuhhuhu :(
Jag hoppas att mamma inte har internett till hands på kryssningen, för då kommer jag ångra det här jäääätte mycket! Men kan inte bärja mig, jag måste visa vad jag köpte till henne!
Vi gick in i en liten sån där affär där jag egentligen inte borde befinna mig..en tvärgata med neonbelysta skyltar.. gissa? ;)
Då, i mitten av affären fanns den! den ultimata '' presenten'' till min mamma.. haha å till Albin och basse oxå iof ;)
Min mor fick den stora bruna gulliga björnen medan Albin fick kaninen och Basse älgen (Y)
Det bästa va ju att var och en hade en heeelt oväntad överaskninge mellan de mjuka gossedjurs benen. haha :D

Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

Och här är det +10 och spöregn...

2011-01-06 @ 15:36:00
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0