Fredag

Jahapp, då har ännu en vecka gått och jag föreställer mig inte att nästa vecka ska bli mycket bättre för vi har verkligen inte gjort någon ting i  skolan den här veckan. Hur kan det vara möjligt att nästa skulle bli bättre då?
Nu är jag iaf jätte duktig och är faktikst redan i skolan, även fast vi har prov om en timme!
yey för mig som är duktig å ska plugga! ...
Men nu sitter jasg vid bloggen ist för att göra det.... haha jätte bra, men nej?! jag fattar ju lixom inte någon ting av det vi ska göra!!
så fy fan på plugg :(
JAg blir ju faktikst lite ledsen eftersom att jag känner på mig att jag inte alls kommer klara provet... skulle nog vart hemma idag, har ju trots allt ont i magen!

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

2011-01-14 @ 11:10:34
URL: http://modelbea.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0