Fredagkväll

om man måste, som jag, sitta hemma en fredag kväll så lär man väl göra det bästa av situationen. Orkade inte plugga mer så gick å satte på mig mina klackadojjer, Dom är ju gryymt sköna att gå i hemma:O varför tyckte jag att jag fick ont i fötterna förut? fattar inte, haha.
I sommar ska dem användas! jag ska bara ge resten av världen lite ''bli längre'' piller så jag inte är en meter längre än alla andra! Det är ganska jobbigt att vara så lång som jag är, och det har bara varit en fördel när jag ska nå något, sen resten av tiden är det bara jobbigt. Fy sjutton. Men jag är Glad choklad ändå , haha!
Lova mig att eran kväll är bäst! lova.
Har btw på mig mina nya vita jeans, skönaste ever!! *blink*

Kommentarer
Postat av: ellinor

Sv: de va la bra ;) allt är bara bra me mig me ;)

2011-01-21 @ 21:32:40
URL: http://emeliehjartaellinor.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0