GAAAALET TAGGAD!!!

I morron har jag inte bara på mig brillsen för att ta ett kort, utan jag har på mig dom i backarna!
Jag visste väl att slalom skidorna inte kunde vara utan mig i ett år! Nu är det dax igen!!!! :D
Det är inte med vem som helst heller, Hugo.(från Sthlm) En av de finaste människor jag känner, han är helt klar på topp fem! sån super vän!
Han ringde mig för några timmar sedan och gav mig en riktig överraskning! Han kommer hit i morron :D Han och hans polare plus polarens flickvän ska åka upp till kungsberget å göra backarna osäkra.
Han insisterade på att jag skulle med, och ärligt talat jag hade ändå inte tackat nej! En toppen vän och en skidbacke (trivs i den!!) tänk er va kul!
Ska försöka få upp Viktor i backen någon gång oxå :D han är nämligen en sådan där Nybörjare ;) jag ska tame tusan lära honom allt jag kan ;) hihi
Men hur som haver så måste jag lägga mig nu och juste, sandviken- Riktigt trevligt med två underbara tjejor ♥
Kan verkligen inte sluta le nu ja elle! *dialekt*
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0