Gooood morgon!

Idag äre en sån där bra dag! En dag då inget kan kan förstöra mitt humör känns det som, och jag har redan gjort dagens goda gärning ;) fast jag gjorde den igår Till idag. hihi, ja undra vad det är!? Heeemligt!
Ska iaf sola idag, Fräääcsht! och den riktigt solen börjar ju titta fram lite smått, snart sitter man väl som klistrad på altanen (Y)
kl. är bara 06,27 just nu och jag är satan pigg.
varför kan man inte vara det när man ska gå i skolan till halv fem eller halv fyra? måste det alltid vara så här när man bara ska ha EN lektion, ja ni läste rätt.
Jag har endast en lektion idag, datorkunskap, Enkelt!
ha en bra dag!
:)

Kommentarer
Postat av: Kasper Norin

sv; jippi vad bra! men hur vet du att det är så? :)

2011-01-20 @ 08:07:31
URL: http://kaspernorins.se
Postat av: Kasper Norin

sv; jahaja...men jag hoppas iaf att jag fortfarande är skorpion! (:

2011-01-20 @ 09:33:44
URL: http://kaspernorins.se

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0