huvudvärk och arga toner

Kan bara sätta mig i ett hörna och grina, har ångest för att skolan börjar, för att jag kanske ångar att jag flyttade, för att jag är nog inte är värd betygen jag fått i grundskolan, för just nu fattar jag ingenting i skolan känns det som.. för att jag saknar den andra halvan av mig, och dels för att jag är sur och grinig på folket i min närvaro fast jag inte ens behöver, de vill mig bara gott.
Jag är arg på mig själv för jag ens tänker så här, känner så här, men så är det. Och jag kan inte ändra på det. Inte just nu iaf.
Men i förrgår va jag den där glada tjejen med smile gropen, vart är hon nu? jag vill ha tillbaka henne..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nämen fy vad jobbigt det låter hörru! Du ska veta att du gjort rätt och att du förtjänar betygen Amanda! Håller tummarna för att du är på bättre humör snart gumman. Keep going strong, puss!<3

2011-01-08 @ 19:16:21
URL: http://embackman.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, ja då är vi ju två om att inte fatta nånting i alla fall! :D

2011-01-08 @ 21:14:20
URL: http://agneskoch.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0