Man gör det man gör först, konsekvenser kommer efter.

Sitter å har äntligen börjat plugga, eller äntligen å äntligen.. låter som om jag sett fram emot det. Men de har jag verkligen inte gjort! haha ooh nej!
Sitter här med en upp drucken blåbärssoppa, två dator skärmar och försöker förstrå mig på EG- rätten, och sen ska jag tydligen jämföra sveriges rättsordning med något annat land rättsordning.. Det blir bara värre och värre. Men man gör det man gör först, konsekvenserna kommer efter. Jag skulle nog börjat med det här när vi fick uppgifterna.
Juste! kan man ge ett nyårs löfte nu? hoppas hoppas! för då lyder mitt så här iaf: gör det du ska när du görat skall, och där med basta!
Så här ser min ''FIIIINA'' arbetsbänk ut nu.... brunt och fult... hmm! det ska de bli ändring på! snart så kommer jag trivas!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0