Mitt smink

Svar: Det blir tyvärr ingen sminkvideo för den skulle vara AAALLT för lång tråkigt! platsar inte på film haha.Men klart kan jag lägga upp vad jag använder för smink, men det blir ett lamt inlägg, haha för du frågar tjejen som solar för att slippa använda smink. Solar dock inte lika mkt som jag gjorde förut, för jag har hört att huden åldras med tre månader för varje 20 minuters solning.
Helst använder jag inge smink alls eller bara mascara, Men nu i vinter tider när jag är som blekast blir det både puder och rouge. Color minerals (ögonskugga) använder jag när sömnen varit dålig och de mörka ringarna börjar synas. jag vet man ska ha den ovan på ögonen men den passar lika bra under.
Sen fyller jag väl i ögonbryna någon gång så där ibland.
Här har ni bild på mitt basic smink.
Kul att du frågade! hoppas du fick ett någorlunda svar:)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0