Pang

Så här känner jag mig nu. FULL, mitt huvud kan inte ta in någon mer information jag kan inte skriva ner något på tentan. Kan inte ens tänka... hmm ska nog gå och lägga mig i tid idag, kanske lägga mig i badet nu. Oj va länge sen det va! hmm.. har inte ens bada i gävle! :O ställer mig ALLTID i duschen, tror inte ens jag har testat satt på vattnet i badkaret :S
Men vi får väl höras i morron! ha det bäst, och om du pluggar så kan du väll va så snäll å pligga lite åt mig oxå, ta reda på allt om EMU, varför det är bra för sverige och varför inte, hur kan det utvecklas osv! tack på förhand.
Dagens lilla roliga:
Hi, I'm a bra. I touch your girlfriend's boobs every day... Jealous yet? ;P

Kommentarer
Postat av: viktor

Hi bra, thanks for holding my girlfriends boobs until I can hold them! xD

2011-01-12 @ 23:19:18

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0