subway

just nu sitter jag och smaskar i mig.. eller nej föresten trycker i mig en sub way. För ett tag sedan rekommenderade Viktor en chicken teriyaki, för Basse brukar beställa dem, och vi har ganska lika smak. Stark ska de va!
Men nu sitter jag här och trycker i mig kyckling som smakar rök lax:( inte världens bästa precis...
Dock är rökt lax en av min favvo rätter.. men inte så här...
Dagen har varit seg som tusan men skön! :)
Nu ska vi snart titta på den där face book filmen och mysa ut i det sista! Sen ska jag hem till min käre mor och mysa med henne ˆˆ♥
måste ju erkänna att den där smile-gropen på bilden inte försvinner.. jag vet inte vad det är emd mig men jag bara ler hela tiden :P

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0