Trötter

Har just sovit i några timmar, det va verkligen inte meningen! Och om ni såg hur jag låg, då skulle ni fatta :P
HAr egentligen jätte mycket att göra nu, ska börja med att byta ut så många galgar jag kan i min garderob för mr.M har varit jätte snäll och köpt vit till mig ;) Sen måste jag ju säga att kemtvättsgalgar är heeelt underbara! love them.
Måste ju passa på att säga SHE IS BACK! Nu har hon varit sjuk i konstant två veckor och man har inte hört av na på länge, riktigt kul att hon är back on track you know (Y)
Sen har vi en söt liten linnslus oxå, Jag tycker hon förtjänar en varm plats i det här inlägget ;D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack:D

jag ska bara slappa ikväll:D pluggade tidigare ikväll^^

vill du ha gratis spotify premium i en hel månad? spana in min blogg:D

2011-01-26 @ 20:06:08
URL: http://liborius.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0