Va är det för en dag? Är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är en kall pluggis dag hurra hurra hurra!

Men jag är iaf på humör i dag, och det känns som jag har vaknat på helr rätt sida. Älskar att vakna av solen, jag känner mig verkligen utvilad då. Fast om jag ska vara ärlig är jag nog inte lika förtjust i det på sommaren som jag är i på vintern :P
Känner mig iaf lite fräschare. Men jag måste sola, å gash va jag måste sola! jag är lik blek! får nog se till att göra det i morron kanske? ja vem vet..
Vädret är faktiskt fint, eller det är inte grått och snöigt, lite blå himmel, så jag tänkte att jag skulle ta en promenad, va sägs som det? har inte varit ute alls i vinter, Fy skäms på dej Amanda!
Nu piper det i min telefon, ett alarm som talar om för mig att det är dags att börja med rättskunskapen nu...
Ha det bra så hörs vi! :D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0