Fredag

Vaknade upp hos natalie, for sedan hem en sabbis för att byta om och sen ner på stan, käka, kolla lite studenter och sen iväg igen.
Då in till sandviken, där vi firade Linn. (Y) Träffade Eva som ajg inte träffat på hundra år jätte roligt! och Linus som man heller inte ser så ofta .
Efter det vart det härj. haha. Vi skulle till trödje men mitt i allt hoppade vi av bussen och for till bönan. seriöst fattaade vi iingenting. PLUS att jag glömde mobilen på bussen. Duktigt!
Då öppnade jag min möêt och sörjde säger vi ;)
Kvällen slutade väl inte som förväntat med jag hade en bra dag trots allt! :)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0