Lördag

Vänta nu.... Det va de här jag gjorde fel morse... Trodde helt seriöst att det va söndag, såååå när jag skulle ta minna piller fick jag panik och tog då både för lördag och söndag. Eftersom jag trodde att jag hade missat igår..som egentligen är i dag.. eller va? iaf så två minuter senare kommer farfar upp och då får jag veta att det är lördag. (!!!)
herre min skapar assååå..
Har iaf träffat på mr. skata i dag. haha vad är det med mig och fåglar?! i torsdag gav jag en till polisen...
Fick iaf ut den här efter mycket om och men, duktig ja rå ;)
Och den här då?! wtf. Den flög och boom så låg den en meter bakom oss på marken! va ska man göra den låg ju å led.. såå snäll som jag är tog jag två servetter, plockade upp den och gav den till polisen haha (Y)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0