Vad är egentligen rätt?

Jag har gjort en sak som jag både ångrar och inte ångrar. De jag gjorde var både bra och inte bra. Det var både snällt och dumt. Det ger förtroende och motverkar förtroende. Det var smart fast ack så korkat. Det var både rätt och fel. Hur jag agerade kan komma att förändra saker och ting. Varför ska man i livet komma i sånna här situationer. Det är verkligen min mardröm. De jag valde går inte att ändra på. Men jag skulle inte vela valt en annan väg heller. Jag står fast för vad jag har gjort men hoppas bara att hon föstår det. Jag bryr mig och det var de som avgjorde. En halvtimme senare vart en tjej våldtagen 200 meter bort. Om det hade varit du hade jag aldrig i mitt liv kunnat förlåta mig själv. 

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0