Dag 17: två ögonblick..

.. Ett som jag både är stolt över och inte. Det va för ungefär ett dygn sedan. Då jag för första gången i heeeeeeeeeeeeeela mitt liv laddade hem en film. Haha, stolt- för att jag fixade de med alla programen och sånt skit. Inte stolt- för att jag är olaglig. Får verkligen Paniiik tänk om jag skulle åka dit :O Men jag är typ den enda i klassen som inte har laddat hem något. Lite mobbad. hehe..

...Ögon blick två som jag verkligen inte är stolt över. Haha! kolla bilderna liksom, och jag kan lova det fanns värre, det här va nästan lindrigt!
bilderna är bara 2-3 år gamla, jag får nästan ont i magen. Hahahaha


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0