nytt till miiiiiig!

Drog på stan med några girls efter skolan, käkade på waynes. Eller inte jag, för jag får inte äta onyttigt längre så jag höll mig och jag fattar inte ens själv att jag klaradde de!!
Efter de rullade hjulen in mot köpis och skrev på lite papper.
saaaamt att jag fick med mig lite grajs hem. FY och skam Amanda. Jag måste verkligen spara pengarna nu. Måste ha 12 000 Svenska riksdaler i juni! Fattar ni jag kommer ju döö :O hur ska jag få i hop till de????
Fick iaf med mig tre par trosor hem, svarta, vita och ett par lila :)Sen hittade jag en grön cardigan oxå, nice nice.Och så klart nagellack. haha, förvånade? ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0