Vad är det jag ser??

Nya glass smaker!
Twister Fruit

En stormande god mix av fruktiga smaker. Ananasglass i snurrad kombination med citron- och limeisglass runt en delikat kärna av jordgubbsisglass.
Med tanke på att twister är min favorit glass är jag väldigt nyfiken. Därför hoppas jag att ja inte blir besviken, Någon som smakat den här? :)
Daim Pear Dream

Svenskarnas favoritglass i ny skrud. Ljuvlig päronglass mixad till perfektion med bitar av Daim. Våfflan är karakteristiskt krispig med ett överdrag av mildaste mjölkchoklad.
Åh! päron glass och daim kan ''grädd'' glas bli godare!?!?! måste testas inom snar framtid.

Kommentarer
Postat av: viktor

gottegris :D <3

2011-03-25 @ 19:00:03
Postat av: linn

har smakat daimstruten, den är good :D

2011-03-25 @ 21:20:55
URL: http://forlinn.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0