barbenta

Jag och Natalie körde på shorts i dag och av vädret å dömma ver de INTe fel med det. Men tydligen för alla trista männsikor i Staden och i skolan. Alla verkligen stirrade på oss. Jag mena hallåååå alla har väl shorts?! varför glor folk. eh orkar inte haha. Drog iaf ner på stan på lunchen, sprang runt i affärer om och om igen.
Och ful som jag är köpte jag en glass... själv. Haha fast hon va ju med men åt inget. Tror ni man känner sig fet då eller :P Vi hade ju redan fått fika av våran företagsekonomi lärare på morgonen (Y)
ps. Addade hennes son på fb för att se bilder på honom, och nu har hon ju sagt till honom va jag sa och hahah nu har hon skämt ut mig :( buhuu

Kommentarer
Postat av: Pelle

Inte skämmde hon ut dig inte! Mest roligt tyckte jag!

2011-05-27 @ 09:13:22

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0