Den bästa komplimangen är avundsjuka

Sten tuff... eller haha.
Hade iaf simning i dag, å fy satan.. Skulle aldrig i hela mitt LIIIIIV vilja bli livräddare. Man drunknar ju själv.
Asså man kan ju fråga vilket liv jag å Natalie har egentligen, helt crazy. haha Skämde ut å hade oss. Stoppade ALL trafik i en fyrvägs korsning och sprang till en bil vi trodde var hennes pappas. För de va någon som tutade, så vi tänkte fråga om skjutts meeeen de va ju bara ett problem.  Det var ju itne alls hennes pappa i bilen xD haha vi verkligen Sprang fram till den... Meeen alla i korsningen fick väl sig ett gott skratt antar jag :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Riktigt bra rubrik Amanda, helt jävla rätt och har ändå aldrig tänkt på det där själv! Ska jag alltid försöka komma ihåg haha! ;)

2011-05-27 @ 22:07:17

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0