no good deeds goes unpunished

(Bild från arkivet)
Har mkt som egentligen borde vara gjort inom skolan..Men orkar inte helt enkelt. Jag är trött, okoncentrerad, vet varken in eller ut. Det är något som håller på att gå riktigt snett, men jag vet inte vad än. Hittar inte svaren.
Saknar mitt hår så innerligen. Har nyss duschat och när jag shampa håret va de ju inget kvar. De vart lödder på två sek och jag menar det verkligen, Vitt lödder så snabbt...*buhuu*
Men har fixat och donat lite med mig själv så här mitt i natten, haha. Så nu känner jag mig fräsch och redo för en lååååång natts sömn som inte kommer bli så lång, om jag känner mig själv.
Mycket text men med liten mening. Hörs i morron. puss

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0